Totaal aantal pageviews

maandag 15 juni 2015

Goede middag iedereen!
Onverwachts een dagje thuis dus tijd om te bloggen....

Win 150€ of een beautypakket met Ladycashback

Na de mama en de papa, is het nu de juf en meester die verwend mogen worden. Bij brianto vind je originele cadeaus. 

Win een Iphone-pakket (accessoires) en ook een uitbetaling van 12.50€ bij Ipay

Via zininmeer kreeg ik de kans om twee nieuwe producten te testen. Zo mocht ik Ariel en Lenor testen. Moet toegeven dat ik best tevreden ben met deze producten. Zo had Iluna heel veel verf op haar truitje en heb er alles uitgekregen ondanks ik het niet direct gezien had en het dus even in de wasmand had gelegen. De speciale doseerdop is handig om de vlek in te wrijven. De lenor: gouden orchidee vond ik niet zo lekker ruiken in de fles, maar toch wou ik hem proberen. En wat een heerlijke geur op de kledij! Dus deze producten krijgen van mij beide een 10 op 10 !! 

Win een Tefal pannenset. 

Tamaris schoenen aan kleine prijzen!! ( Moet me zelf weer tegenhouden!) 

Veel succes bij de wedstrijden en tot Blogs! Xxx

Ps: Like de Fbpagina en blijf als eerste op de hoogte van Pinky's Blog


1 opmerking:

  1. weer mooi in elkaar gebokst, meisje-in-'t-roze ! Ik heb die Lenor ook, en ik moet zeggen : zalig geurtje !!
    a-nette.

    BeantwoordenVerwijderen