Totaal aantal pageviews

woensdag 8 april 2015

Goede avond iedereen! 

Vandaag geen gewoon blogbericht zoals gewoonlijk! Nee, vandaag begint de niewe give-away! 


  • Wat kan je winnen?  Alles wat je ziet op de eerste foto(behalve mijn tafel natuurlijk). 8 Scentchips: 2x Rose, 2x Blossom, 2x Orchid, 2x Petals. 1 Scentburner HOME, 1 Scentcream, 1 Scentdrive.
  • Wie kan er winnen?                                                                    Iedereen die in België woont en 18 jaar is. 

  • Wat moet je doen?                                                             Stuur mij vóór 25 april via contactformulier op mijn blog, FB, mail,sms, ......hoe dan ook het antwoord op de volgende vraag: Hoeveel theecups zitten er in dit doosje? ( zie foto) 

  • Wie wint de give-away?                                                             Er is maar 1 juist antwoord. Al wie dit juist heeft, wordt in een grote pot gedaan en wordt gekozen door een onschuldig hand. Bij 1 juist antwoord is het natuurlijk duidelijk wie er wint.                                                                                                         
Dan wens ik iedereen heel veel succes! En ik hoop dat dit pakketje goed terecht komt ;) Tot Blogs! Xxx 


5 opmerkingen: