Totaal aantal pageviews

zondag 9 december 2012

Goede avond iedereen!
Er is echt niks op tv!

Maar op vraag van sommige moet ik nog een receptje posten. Dus hier ben ik dan!

Garnaalvulling voor zakouskis.
Dit heb je nodig:(24 stuks)
  • Boter
  • Bloem
  • 380ml visfond
  • 100gr garnalen
  • Peper, zout en paprikakruiden
Smelt de boter. Voeg de bloem er aan toe zoals je een roux zou maken. Als die korrelt mag de visfond er al roerend bij gedaan worden. Haal eerst 24 garnaaltjes opzij voor de afwerking. Al de andere mogen bij de saus. Afwerken met peper en zout. En een goeie portie paprikakruiden! Dan kan je de bladerdeeghapjes opvullen en afwerken met een garnaaltje bovenop. Ongeveer 12 minuten op 180° in de oven. Je kan deze vulling natuurlijk nog gebruiken voor andere dingen op te vullen. Ik vond ze zelf heel lekker, en ze zijn al geproefd en goedgekeurd door mijn schoonfamilie. Smakelijk!

Leuke wedstrijd bij Esprit! Elke dag maak je kans op tal van leuke prijzen!

Win een duo-ticket voor de film van K3!

Dit was het alweer voor vandaag! Geniet nog van je zondag en een fijne werkweek! XxX

2 opmerkingen:

  1. Hey meisje, ik heb en recept dat hier een beetje op lijkt. Ik maak het met room erbij en geraspte kaas, dan geeft dat natuurlijk een iets andere smaakje,hè.
    Merci om alweer een receptje met ons te willen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HET gerechtje voor Kim! Zij is verzot op noordzee garnalen! LEKKER!

    BeantwoordenVerwijderen