Totaal aantal pageviews

zaterdag 2 juni 2012

Dag ploppertjes allemaal!


Jullie horen mij al afkomen zeker? Ik doe dus weer eens mee aan een wedstrijd! Deze keer om een jaarabbonement te winnen voor plopsaland! Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om eens te stemmen voor ons? 
Via deze link kan je stemmen: https://apps.facebook.com/easypromos-premium/voteme/7535/613791466?ref=nf
Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn!  




Bij aankoop van 2 come a casa producten krijg je nu een gratis drinkbus van 400ml. 




Ben vandaag super fier geweest op mijn jongste dochter! Ze heeft voor de eerste keer op het potje geplast! Ze was zelf ook super fier! Ze heeft nog de hele avond verteld wat ze gedaan had! Hopelijk is ze er snel mee weg en ben ik uit de pampers! Wat gaat het toch allemaal veel te snel! 


Ik wens jullie nog een fijn weekend! XxX

2 opmerkingen:

  1. Ben samen met jou blij voor je orissatje. Maar dat stemmen zal voor mij niet gaan (zit niet op facebook)

    groetjes,
    Liselotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, jammer maar wij hebben geen facebook...:-(( zou anders zeker- hebben gestemd veel succes...het is een prachtige taart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen