Totaal aantal pageviews

woensdag 2 mei 2012

Hallo volgertjes! 
Druk weekend achter de rug e! Alee en een halve week infeite ook al! Gisteren van het zonnetje kunnen genieten maar vandaag zit ik alweer op het getokkel van de regen te luisteren. 


Hiep Hiep Hoera!!!! Mijn lieve mama is vandaag jarig! Drie dikke bezen voor mijn mama :D 


Heb mijn Goed gevoel box gekocht en heb gekozen voor de foodbox! Lekkere dingetjes :D En heel veel kortingbonnetjes! 


Vandaag kreeg ik nog een pakje van de postbode, word er altijd direct blij van! Direct opengetrokken, dacht al wat heb ik nu gewonnen;) Het was natuurlijk van Yunomi. Omdat ik samen met andere 8 maanden lang de keukenprinses van Knorr was kregen we de nieuwe sausketeltjes van Knorr! de natuur en intens. Zullen die eens moeten uittesten e! Wie mij nog niet gezien heeft als keukenprinses kan hier altijd eens kijken naar mijn filmke!  






Verder heb ik ook een bloemetjes gekocht tegen de dierenmishandeling! Heb zelf geen dieren maar vind het echt niet kunnen! En nu staat er iets moois in huis natuurlijk;) 




Ohja, ik heb de yogorette met paprikasmaak getest! Van mij krijgt die een 6/10. Het is lekker, maar niet speciaal, had het in ene pasta salade gedaan maar je kon er even goed andalouse saus bij doen, zelfde smaak, geur en textuur. Weet niet of het flesje zal leeg geraken! 




En om af te sluiten toon ik nog een fotoke van mijn twee grootste schatten! Ze zien elkaar zo graag! ( Als ze geen ruzie maken;) )  Tot blogs! XxX

1 opmerking: