Totaal aantal pageviews

vrijdag 4 mei 2012

Goedemorgen. 


13 mei is het zo ver! Dan worden alle mama's in de bloemetjes gezet! Of is het in de koffie??!? Wel Senseo zet de mama's in de koffie ;) Ga snel naar de site en verras je mama met een trip naar Rome of tal van andere leuke prijzen! Eerst kies je de smaken die overeen komen met het karakter van je moeder. Ik heb gekozen voor Regular, Mild en Speculoos. Daarna komt natuurlijk zoals overal en altijd die lastige bijkomende vraag! Hoeveel keer word cappuccino gekozen? Je kan dit natuurlijk niet weten, maar als je niet probeert lukt het ook niet e! Daarna kan je nog via email een kaartje versturen met een eigen tekstje die doorgestuurd wordt naar je mama. Die van mij was er heel blij mee;) Op de foto: mijn zus en ik vorig jaar en de mama die ook op de foto wou staan :p




Op de site van Libelle kan je ook meedoen aan leuke wedstrijden! Win een plantencheque of een barbie ontwerpstudio!  Als je deze week een Libelle koopt krijg je trouwens een leuke lipgloss cadeau in het roze of frambooskleur. Altijd handig in de handtas ;) 




Zoals ik gisteren al zei moet je snel zijn! Helaas zijn al de boxen van Hubo al gereserveerd! Ben dus ook te laat :( Wou het eerst aan Kristof tonen maar kijk ben al te laat :D Och ja.


Deze maand op 18 mei ken ik Kristof 9 jaar! Ze zijn voorbij gevlogen! Onze liefde overwint alles! :) 


Tot blogs! XxX






2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto! Ja idd liefde overwint alles en jullie zijn zo een mooi koppeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pinkytje,
    nog heel veel sterkte, meisje.

    BeantwoordenVerwijderen